WYMIANA ROZRZĄDU
Choć zasada działania paska rozrządu okazuje się prosta, jego wymiana to często „wyższa szkoła jazdy”. Mechanik musi zadbać m.in. o to, żeby po zdemontowaniu paska nie zmieniło się wzajemne położenie wału korbowego i wałka rozrządu. Amatorzy często starają się to osiągnąć, malując na kołach napędu rozrządu i na silniku znaki, które mają pomóc w ponownym ustawieniu elementów. W wielu silnikach margines błędu jest jednak tak mały, że stosowanie tej metody okazuje się loterią, w której stawką jest zniszczenie jednostki napędowej. Profesjonalne serwisy stosują zestawy blokad, które dają pewność, że po wymianie paska zawory nie zderzą się z tłokami. Rozrząd to serce silnika dlatego odpowiednia dbałość o jego stan jest niezwykle ważna.Wymiane należy dokonać zgodnie z zaleceniami producenta dostępnymi dla wybranego modelu.Usługa ta powinna być wykonana przez przeszkolonego mechanika zgodnie z procedurą ETIS a zastosowane materiały wysokiej jakości.Stosujemy głównie oryginalne rozrzady z pompą wody dostarczane przez FORD co jest gwarancją usługi na poziomie nie odbiegającym od ASO.Czas wymiany to 1 dzień roboczy /auta pozostawione rano są gotowe w godzinach popołudniowych/ a koszt usługi zależny od typu rozrządu.
DLACZEGO MY ?
25 lat praktyki zobowiązuje nas do wykonywania usług na najwyższym poziomie.
ZAPRASZAMY